*|MC:SUBJECT|*
GASSAN

Verkooppunten
GASSAN heeft veertien verkooppunten in Amsterdam. Het hoofdkantoor is gevestigd in een prachtige gerestaureerde diamantslijperij uit 1879. Ook op De Dam, luchthavens Schiphol en Changi (Singapore) en de PC Hoofstraat zijn vestigingen.

CEO Benno Leeser: ‘Ik vind Willem II een prachtige club met een geweldige historie en we zijn blij dat we daarmee gaan samenwerken. Ook mooi om bekenden als Martin van Geel, Joris Mathijsen en Chima Onyeike weer tegen te komen. De faciliteiten en sfeer in Tilburg zijn top en de club zit geweldig in de lift. Daar willen wij graag bij horen.’

Rondleiding
GASSAN organiseert in het hoofdkantoor ook rondleidingen voor groepen en individuen. Zo is er de Diamond Polishing Experience. Hier zie je de diamantslijpers van dichtbij aan het werk en kom je alles te weten over de historie van het ambacht, dat zeker in de hoofdstad een rijk verleden heeft. Inschrijven voor een tour is mogelijk via GASSAN.com.

Nieuwe sponsorpositie
Martin van Geel: ‘Als timekeeper bekleedt GASSAN bij Willem II een geheel nieuwe sponsorpositie. GASSAN is een mooi en oer-Hollands merk dat we van harte verwelkomen in het Koning Willem II stadion. Wij feliciteren GASSAN uiteraard met het 75-jarige bestaan. Daarnaast is het heel mooi dat we een oer-Feyenoorder als Benno Leeser geïnteresseerd hebben in een samenwerking met Willem II.’

Over GASSAN
GASSAN verkoopt de volgende horlogemerken: ROLEX, Audemars Piguet, Blancpain, Breguet, Breitling, Bulgari, Calvin Klein, Cartier, Casio, Chanel, Chopard, Citizen, Emporio Armani, Eterna, Flik Flak, Fossil, Frederique Constant, Greubel Forsey, Gucci, Guy David, Hamilton,  IWC, Jaeger-Lecoultre, Longines, Louis Erard, Marc by Marc Jacobs, Maurice Lacroix, Michael Kors, Montblanc, Omega,  Panerai, Rado, Seiko, Silvana, Skagen, Swatch, Swiss Military, TAG Heuer, Tissot, Tommy Hilfiger, TUDOR, Vacheron Constantin en Watchup.

Juwelenmerken: Al Coro,  Chaumet,  Chopard,  Leo Pizzo, Marco Bicego,  Messika, Ole Lynggaard Copenhagen,  Utopia, Pasquale Bruni en Schaffrath.

Daarnaast heeft GASSAN tevens eigen merken ontwikkeld zoals de eigen gepatenteerde slijpvorm - GASSAN 121, dat dit jaar zijn 15 jarige jubileum viert - Choices by DL het juwelenmerk van Debora Huisman-Leeser en de fashion merken by Gigi en GASSAN fine jewelry. Maar ook produceert GASSAN zijn eigen horlogemerken als GASSAN Watch en Guy David, beide eigentijdse horloges met een Zwitsers uurwerk.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Willian van den Horn: w.vd.horn@gassandiamonds.nl

GASSAN A Brilliant Chioce

fb